[7]
јграрне право ”крањни

ƒомашн¤¤
јграрне право
Ѕанк≥вська справа
Ѕ∆ƒ
Ѕух обл≥к/јудит
¬-во прод тварин.
ƒ≥ловодство
≈коном≥ка п-ва
≈коном≥чна теор≥¤
≈коном. анал≥з
≈тика
«≈ƒ
≤нформатика
≤стор≥¤ ”крањни
 омерц≥йне право
Ћог≥стика
ћакроеконом≥ка
ћенеджмент
ћенеджмент «≈ƒ
ќрган≥зац≥¤ в-ва
ќрган≥чна х≥м≥¤
“рудове право
‘≥нанси
«амовлен≥ роботи

 

 
 

1. ѕредмет, методи, принципи ≥ система аграрного права

                  1.1. ѕредмет аграрного права
         ¬ умовах переходу до ринковоњ економ≥ки в ”крањн≥ виникла нагальна потреба розробки ≥ зд≥йсненн¤ великоњ сукупност≥ правових, орган≥зац≥йних, економ≥чних, наукових, соц≥альних та ≥нших заход≥в з метою забезпеченн¤ такого розвитку аграрноњ сфери економ≥ки, ¤кий би повн≥стю в≥дпов≥дав потребам крањни, забезпечував њњ продовольчу безпеку...
                  1.2. ћетоди аграрного права
        ” загальн≥й теор≥њ держави ≥ права п≥д методом правового регулюванн¤ розум≥ють закр≥плен≥ в нормах права прийоми, засоби ≥ способи впливу на повед≥нку суб'Їкт≥в права, установ у в≥дпов≥дних сусп≥льних в≥дносинах...
                  1.3. ѕринципи аграрного права
          ѕринципи аграрного права Ч це пров≥дн≥ ≥дењ, основоположн≥ засади, науков≥ положенн¤, в≥дображен≥ в нормах ц≥Їњ галуз≥ права, ¤к≥ в комплекс≥ регулюють аграрн≥ в≥дносини.
         ќсновними принципами правового регулюванн¤ аграрних в≥дносин в сучасних умовах Ї...
                  1.4. —истема аграрного права
            ѕри визначенн≥ системи аграрного права сл≥д враховувати основн≥ положенн¤ загальноњ теор≥њ права, у ¤ких наголошуЇтьс¤ на тому, що система права ¤вл¤Ї собою Їдн≥сть ≥ розмежуванн¤ взаЇмопов'¤заних галузей права Ч найб≥льш значних центральних ланок структури права, ¤к≥ регулюють основн≥ види сусп≥льних в≥дносин. ѕевна система притаманна й кожн≥й галуз≥ права, зокрема аграрному...

«авантажити - ѕредмет, методи, принципи ≥ система аграрного права

11 Kb

2. ƒжерела аграрного права

                   2.1. ѕон¤тт¤ ≥ види джерел аграрного права
          ƒжерела аграрного права Ч це результат правотворчост≥ державних орган≥в ¤к зовн≥шн≥й вираз вол≥ народу, закр≥пленоњ в ун≥ф≥кованих ≥ диференц≥йованих нормативно-правових актах, а також локальних актах с≥льськогосподарських товаровиробник≥в, що регулюють аграрн≥ в≥дносини в процес≥ с≥льськогосподарського виробництва, переробки та розпод≥лу с≥льськогосподарськоњ продукц≥њ...
                   2.2. «акони ¤к джерела аграрного права
             онституц≥¤ ”крањни маЇ найвищу юридичну силу ≥ Ї основою вс≥х галузей права, в тому числ≥ ≥ аграрного. «акони та ≥нш≥ нормативно-правов≥ акти приймаютьс¤ на основ≥  онституц≥њ ”крањни ≥ повинн≥ в≥дпов≥дати њй...
                   2.3. ѕ≥дзаконн≥ акти ¤к джерела аграрного права
          ѕ≥дзаконн≥ нормативно-правов≥ акти ур¤ду ≥ в≥домств ”крањни мають суттЇве значенн¤ в регулюванн≥ сусп≥льних в≥дносин аграрного сектора в ”крањн≥. Ќормативно-правов≥ акти ур¤ду, м≥н≥стерств ≥ в≥домств ”крањни приймаютьс¤ ¤к ≥з загальних, так ≥ з окремих питань агропромислового виробництва, економ≥чного ≥ соц≥ального розвитку, соц≥ального забезпеченн¤ ≥ соц≥ального страхуванн¤, охорони здоров'¤ прац≥вник≥в с≥льського господарства...
             2.4. ¬нутр≥шньогосподарськ≥ локальн≥ акти ¤к джерела аграрного права
      —оц≥ально-економ≥чне становище с≥льськогосподарських п≥дприЇмств, њх суб'Їктивн≥ права ≥ юридичн≥ обов'¤зки за чинним законодавством обумовлюють можлив≥сть самост≥йно вир≥шувати питанн¤ господарськоњ, ф≥нансовоњ, комерц≥йноњ та ≥ншоњ д≥¤льност≥. ” вир≥шенн≥ цих питань, пор¤д ≥з орган≥зац≥йно-управл≥нськими заходами, важливу роль в≥д≥граЇ њх правова регламентац≥¤, ¤ка зд≥йснюЇтьс¤ на основ≥ внутр≥шньогосподарських нормативно-правових акт≥в...
                   2.5. «асоби вдосконаленн¤ аграрного законодавства
         ƒержава, визначаючи аграрну пол≥тику, розроблюючи заходи, спр¤мован≥ на п≥двищенн¤ ефективност≥ с≥льськогосподарського виробництва ≥ реал≥зац≥ю аграрноњ реформи, водночас надаЇ важливого значенн¤ вдосконаленню регулюванн¤ аграрних в≥дносин. Ќормотворча практика знаЇ р≥зн≥ засоби вдосконаленн¤ та систематизац≥њ законодавства, ¤к≥ притаманн≥ ≥ законодавству аграрному...

«авантажити - ƒжерела аграрного права

37 Kb

3. ƒержавна регул¤тивна д≥¤льн≥сть у с≥льському господарств≥ ”крањни

               3.1. ѕон¤тт¤, сутн≥сть ≥ принципи державноњ регул¤тивноњ д≥¤льност≥ в с≥льському господарств≥
        —в≥товий досв≥д економ≥чного розвитку св≥дчить про те, що в≥дм≥нн≥сть у сусп≥льних устро¤х обумовлюЇтьс¤ передус≥м ступенем впливу на нього держави.  оли держава зовс≥м не втручаЇтьс¤ в економ≥ку, то це модель класичного (дикого) кап≥тал≥зму, сусп≥льн≥ в≥дносини ¤кого заснован≥ на приватн≥й власност≥. ¬тручанн¤ держави в економ≥ку, в ус≥ њњ ≥нфраструктури характерне дл¤ тотал≥тарноњ системи, державного соц≥ал≥зму, де основу сусп≥льних в≥дносин становить державна власн≥сть...
               3.2. ‘орми ≥ методи державноњ регул¤тивноњ д≥¤льност≥ в с≥льському господарств≥
          онкретн≥ форми регул¤тивноњ д≥¤льност≥ держави пов'¤зан≥ з правотворчою, правоохоронною, правозастосовною д≥¤льн≥стю. ¬икористанн¤ тих чи ≥нших форм обумовлено характером завдань, конкретною ситуац≥Їю, а також ≥ншими обставинами, що складаютьс¤ в економ≥ц≥ в ц≥лому та в с≥льськогосподарському виробництв≥ ≥ пов'¤заних з ним галуз¤х ≥ сферах господарства зокрема. ѕравотворча форма регул¤тивноњ д≥¤льност≥ знаходить своЇ в≥дображенн¤ у виданн≥ органами законодавчоњ та виконавчоњ влади в≥дпов≥дних правових акт≥в. “аким чином, уповноважен≥ на це державн≥ органи регулюють сусп≥льн≥ в≥дносини у сфер≥ прогнозуванн¤ виробництва та загот≥вл≥ с≥льськогосподарськоњ продукц≥њ, забезпеченн¤ суб'Їкт≥в аграрного господарюванн¤ техн≥кою, пальним, м≥неральними добривами тощо...
                  3.3. ƒержавний вплив на с≥льськогосподарське виробництво та ≥нш≥ галуз≥ јѕ  в умовах ринковоњ економ≥ки
          ѕерех≥д в≥д командно-адм≥н≥стративноњ системи до ринковоњ означаЇ, ¤к уже зазначалос¤, в≥дмову в≥д директивного плануванн¤, в≥д плану-закону, ¤ким в≥н був ран≥ше, ≥ застосуванн¤ ≥ндикативного плануванн¤. ќстаннЇ, зг≥дно з  онцепц≥Їю переходу ”крањни до ринковоњ економ≥ки, ¤вл¤Ї собою систему необов'¤зкових дл¤ суб'Їкт≥в ринкових в≥дносин прогноз≥в та рекомендац≥й, а також скоординованих ≥ взаЇмопов'¤заних засоб≥в поб≥чного (непр¤мого) впливу через державне п≥дприЇмництво та розробку економ≥чного ≥ соц≥ального розвитку крањни...
                3.4. —истема та правове становище орган≥в, що зд≥йснюють державну регул¤тивну д≥¤льн≥сть у с≥льському господарств≥
         ” в≥дпов≥дних законодавчих ≥ нормативних актах, ¤к уже зазначалос¤, передбачаютьс¤ повноваженн¤ орган≥в державноњ виконавчоњ влади щодо виданн¤ ними юридичних акт≥в. “ак, перел≥к основних питань, що вир≥шуЇ  аб≥нет ћ≥н≥стр≥в ”крањни, визначено безпосередньо  онституц≥Їю..

«авантажити - ƒержавна регул¤тивна д≥¤льн≥сть у с≥льському господарств≥ ”крањни

20 Kb

 
 
 

 «найти на дан≥й стор≥нц≥

 –еклама от liveCLiX:

ƒалее
[6]
[5]
[4]
[3]
[2]
[1]

јграрне право

Сайт создан в системе uCoz